top of page

Een weekend vol spanning

Zaterdag

*Eerste manche*

Starting Grid 13e Na de start zat ik al snel opgesloten achter nr 81. Hierdoor verloor ik een aantal plaatsen. Toch heb ik me terug weten te vechten met een paar mooie inhaal acties. Na een herstart reden we nog 2 rondes. Ik zat achter nr 78. die goed verdedigend reed en was het niet meer mogelijk om in te halen. Eindresultaat 13e

*2e manche*

Deze manche mocht ik weer vanaf een 13e plaats starten. Ik pakte meteen de binnen kant en zo kon ik een paar plekjes naar voren schuiven. Toch kwam het achter veld snel naar voren gereden en heb ik wat plekke toe moeten geven. Uiteindelijk een 14e plaats.

*Finale race*

Weer gestart vanaf een 13e plaats. Deze manche leek wel een herhaling van de eerste manche. Ik sloot me weer op achter nr. 81. Pas toen alle snelle rijders me voorbij waren kon ik beginnen aan een inhaal race. Door een aantal herstarten kon ik toch nog wat plekken goed maken. Nu weer alles gereed maken voor morgen.

Alle supporters bedankt en tot morgen!

Zondag

*1e manche*

Vandaag mag ik als 11e starten. Ik had een goede start en pakte meteen de binnen kant. Met goede keuzes maken en goed opletten heb ik veel inhaal acties kunnen winnen. Ik heb een aantal plaatsen goed gemaakt. Later in de race moest ik toch nog enkele plaatsen toegeven aan de snelle jongens die vanuit het achterveld snel naar voren kwamen. De auto voelt steeds beter en ik ben steeds competitiever. Ik heb gevochten om mijn plaats tot het eind van de race! Eindresultaat 10e!

*2e manche*

Gestart vanaf een 8e plaats. Ik had een goede start en kon meteen nr. 24 inhalen. Ik kon goed meekomen met de rest van het veld. Na een scherpe herstart ging ik als een speer vooruit. Nr. 71 wist de auto nog net te houden in bocht 1/2 en ik kon weer een plaatsje naar voren schuiven. Ook moest ik deze manche een paar plekjes toegeven. Uiteindelijk een 7e plaats als resultaat waar ik tevreden mee ben. Op naar de finale manche van dit weekend!

*3e manche*

Na een goede start zat ik als snel bij de rijders voor me. Nr. 71 zat aan de binnen kant van nr 78 maar kwam niet voorbij. Hierdoor reed ik samen met de rest van het veld in een treintje. Ik begon aan de achterkant van de wagen steeds meer de glijden in de bochten. Door een herstart in de op een na laatste ronde werd ik achter licht aangetikt door nr. 78. Ik raakte net de muur en heb de laatste 2 rondes helaas niet meer uit kunnen rijden. Eindresultaat finalerace, DNF Nu flink werken om de auto klaar te maken voor de volgende race 30 september.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
bottom of page