top of page

Wat een dag

We begonnen het raceweekend al iets anders dan normaal. Voor de eerste keer zonder pap en mam richting Lelystad. Zij zochten te spanning op in Engeland tussen de stockcars. Gelukkig zijn er nog vele anderen die altijd voor mij klaar staan (zie foto). Zo kon ik vandaag toch aan de start verschijnen

De eerste manche moest als achtste starten. Met de start kwam ik niet heel goed weg. Daardoor viel ik een paar plekken naar achteren. Verder verliep de race wel goed. Ik ben nog een paar plekken naar voren weten te komen. Ik zat steeds zesde en heb bij de finish nog net de vijfde plek weten te bemachtigen. De tweede manche had ik de zevende startplek. De start verliep soepel. Ik heb door een crash voor me nog een plek op kunnen schuiven. Ik zat steeds achter Joost. Gedurende de race werd het glad maar toch heb ik hem ook nog in kunnen halen. Uiteindelijk ben ik derde geworden.

Aangezien ik eerste in het dag klassement stond, moest ik de derde manche als elfde starten, laatste dus. Bij de start kwam ik er niet door. Daarna lukte het om er een paar in te halen, maar zat ik vrij snel weer vast. Ik probeerde buiten om, maar dat lukte jammer genoeg niet. Daardoor heb ik een paar plekken verloren. Uiteindelijk ben ik zevende geworden.

Na de laatste manche moest ik mijn auto op het middenveld parkeren voor een keuring. Bij de keuring werd mijn auto helaas afgekeurd. De gaten van de fusee waren te ruim. Door het afkeuren van de auto ben ik mijn behaalde punten over de gehele dag verloren. Balen!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
bottom of page