top of page

Spannende dag in Lelytown

Manche 1 In de eerste manche had ik een redelijk goede start, maar die werd helaas al snel verstoord. Een aantal keer in de wedstrijd werd ik rond getikt waardoor ik mij moest herpakken. Ik stuurde snel weer de goede kant op en reed vervolgens achteraan. Door een aantal crashes voor me, kregen we een volledige herstart. Gelukkig kon ik snel de draad weer op kunnen pakken, maar niet kort daarna crashte er een aantal voor me. In de tussentijd ben ik nog een paar plekken opgeschoven. Na de crash heeft de wedstrijdleiding, met nog zeven ronden op de teller, de wedstrijd beëindigd. Ik heb de achtste plek weten te behalen.

Manche 2 Ik had een goede start. Maar meteen in de eerste bocht gebeurde er een grote crash voor me, waardoor we alweer een volledige herstart kregen. Die verliep goed en langzaam schoof ik plekjes op. Ik heb tot de laatste ronde zesde gereden, tot ik net in de laatste bocht degene voor me kon inhalen, waardoor ik uiteindelijk vijfde ben geworden.

Manche 3 Ook deze start verliep weer goed. Het kostte moeite om een aantal rijders achter me te houden, maar het lukte wel. Na een crash hadden we een herstart en daarbij schoof ik een plek naar achter. Ik ben zevende geëindigd en ben daardoor derde van de dag geworden. Een beker dus! Nu sta ik vierde in het kampioenschap met nog een paar races te gaan dit seizoen.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
bottom of page