top of page

Speciaal voor Vaderdag

Afgelopen zondag was het Vaderdag en dus weer tijd voor mijn vierde wedstrijd in Lelystad. Met twintig auto's aan de start staat deze dag garant voor spanning.

De eerst manche mocht ik als dertiende starten. Direct in de eerste bocht werd ik door twee concurrenten gesandwiched. Helaas kwam ik er niet zonder schade vanaf. Met een losse voorbumper en een kapotte band viel ik uit.

De tweede manche mocht ik vooraan starten omdat ik nog geen punten in de eerste manche had behaald. Ik had een goede start waardoor ik meteen van mijn concurrenten weg kon rijden. Ondanks de vele gele-vlag-situaties kon ik de leiding behouden en mijn allereerste winst binnenhalen. De bloemen waren natuurlijk voor pap. "Kei ruig!", waren zijn woorden.

Manche drie mocht ik als zevende starten en pakte met de start meteen twee plekken. Op een vijfde plek kon ik het groepje voor mij goed volgen en kon ook één plek naar voren opschuiven. Door een crash die voor mij gebeurde vielen twee concurrenten uit waardoor ik als tweede over de finish kwam.

Het was een goed raceweekend met een geweldige winst. Jammer van de eerste manche maar dit smaakt naar meer! Ik wil Theo heel erg bedanken voor alle hulp afgelopen zondag.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
bottom of page