top of page

Veelbelovende eerste races

1e manche Voor aanvang van de eerste manche begonnen met 1 minuut stilte naar aanleiding van het overlijden van Patrick van de Biggelaar. Vandaag voor het eerst aan de start met mijn monteur Sjors van de Munckhof als spotter.

Deze manche mocht ik starten als negende. Ik heb meteen goed mee kunnen strijden en waar mogelijk een paar plekken naar voren kunnen komen. Halverwege de manche zelfs kunnen strijden op een vierde plek. Halverwege de race kwamen enkele snelle mannen mij voorbij waardoor ik terug zakte naar een achtste plek. Op het einde nog een plekje toe moeten geven. Gefinisht als negende

2e manche Ook in de tweede manche weer als negende gestart. Meteen weer goed mee kunnen komen naar voren. Gedurende de race weer veel plekken kunnen pakken en reed zelfs op een derde plek. De snelle mannen hadden moeite om mij te passeren. Dit lukte uiteindelijk 3 coureurs waardoor ik weer zesde lag. In ronde vijftien een crash met vier auto's vlak achter mij. Neutralisatie van 5 ronden. Met de herstart kon ik meteen goed wegkomen en heb ik nog één plek kunnen pakken. Finish als vijfde. Na de race vond er een keuring plaats waarin één auto afgekeurd werd en ik deze manche zelfs vierde werd!

3e manche Zoals de eerdere manches mocht ik weer starten als negende. Snel na de start sloot ik mijzelf op achter Hermans die een lager tempo had dan mij. Hierdoor heb ik wat plaatsen toe moeten geven. Gelukkig kon ik hem daarna wel voorbij en wist ik nog wat concurrenten in te halen. Halverwege werd de race geneutraliseerd en kon ik na de herstart nog een plekje opschuiven.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
bottom of page