top of page

Laatste wedstrijddag in Venray

Afgelopen zondag werden alweer de laatste races van het seizoen gereden van V8 Ovalseries.

Eerste manche Gestart als vierde. Ik kon me vrij snel opwerken naar een tweede plek. Deze plek kon in gaandeweg niet behouden en zakte langzaam terug naar een zesde plek. Na een neutralisatie verloor ik nog een plek en finishte op plek zeven.

Tweede manche Vanaf startplek vijf kon ik het tempo goed volgen. Na nog even op een vierde plek te hebben gereden kwamen mij toch nog enkele coureurs voorbij. In een race waar weinig gebeurde finishte ik als zevende.

Finale Vanaf de vijfde plek gestart verliep de race zoals de tweede manche. Ik finishte als achtste maar door een DQ wederom een zevende plek.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
bottom of page