top of page

EuroCup in Venray

Het hele jaar gaat het om het winnen van de EuroCup van de LMV-8. Alle punten die we vanaf de vorige EuroCup bij elkaar geracet hebben worden bij elkaar opgeteld en bepaald ook de positie om te starten. Na een mooie voorstelronde, mocht ik als achtste starten. Met de start zat ik er goed bij en ging ik meteen Nr. 94 voorbij. Als snel kwam ik in een lang gevecht met Nr. 89 helaas heb ik hem aan mij voorbij laten gaan. De baan werd slechter en de snelle mannen kwamen achter me aan. Ik werd op een ronde gezet en verloor later nog enkele plekken. Uiteindelijk ben ik elfde geworden. Niet helemaal tevreden, maar we gaan weer knallen voor de volgende manche!

Tweede manche werd ik twaalfde.

En dan de laatste manche.. de finale. Erg goede start, meteen naar voren gereden. Ik heb een aantal rijders ingehaald en ben ook ingehaald geworden. Een hele tijd op de negende plaats gereden. Na een erg oplettende herstart kon ik meteen Nr. 9 inhalen. Daarna een erg lang gevecht met Nr. 21 die ik uiteindelijk won! Einduitslag zevende plaats en goed gekeurd door de keuring!! Erg tevreden! Alle supporters en monteurs bedankt dat jullie er vandaag weer waren! Next race 28 oktober.

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
bottom of page