top of page

Wat een start van seizoen 2019!

Manche 1 De eerste manche mocht ik starten als 16e. De start verliep goed, en zo kon ik al een paar plekken winnen. De leider spinde, een aantal rijders konden hem niet meer ontwijken. Ik gelukkig wel maar er kwam een herstart. Ik stond op dat moment 7e . Nog een aantal crashes zorgde ervoor dat ik steeds wat meer naar voren kwam en uiteindelijk als 3e eindigde.

Manche 2 Ik moest als 17e starten, maar bij de start kwam ik niet gelijk weg. Al snel crashte een aantal rijders. Er volgde een volledige herstart waarbij er iemand spinde. Er lag modder en dat belandde ook op mijn auto. Ik kwam steeds dichterbij nummer 1 en het was een grote strijd tussen de middelste rijders. De nummer 2 viel uit en zo werd ik uiteindelijk alweer 3e.

Manche 3 De allerlaatste manche van vandaag moest ik als 22e starten. De start verliep goed voor mij. Na 2 rondes stond ik al 8e. Ik kwam er goed door en de auto liep goed, waardoor ik er veel in heb gehaald. Ik ben als 3e geëindigd en 1e van de dag. Na de keuring werd het dagklassement bekend gemaakt. Als eerste ben ik geëindigd in het dagklassement op de allereerste wedstrijddag van het seizoen. Dat beloofd veel voor de rest van het seizoen!

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
bottom of page